är med ingrid

ja, och vi har tråkigt. typ. har just suttit och nördat gamla avsnitt av The Vampire Diaries. damon kan vara så jäkla elak!! vi är inte hemma hos mej. nej, faktiskt inte! TADA!! ne, men jag är fett oseriös idag, och vi är hemma hos ingrid. men snart ska vi hem till MIG!!! ja, jag är fett ego-trippad idag. nej men jag är så oseriös!! AAAAH!! måpste vara ingrid som smittat av sig på mig. hon är ju faktiskt VÄLDIGT oseriös!!! nej men flummar faktiskt. typ. jag var på valpkurs med sebbe idag, han brottade ner typ alla andra hundar när det var hopp-och-lek-paus, stackars liten hund som hette ture blev nerbrottad så att den inte kunde komma upp. sebbe bokstavligt LA sig på honom. visste ni att man kan förkorta The Vampire Diaries som TVD? haha såklart att ni inte visste!!!! ingrid tjatar på mig om att hon inte vill att jag ska skriva mer, så jag har blivit så oseriös som ingrid att jag faktiskt slutar att skriva nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0