förlååt :( och glad påsk!

ja, jag har inte kunnat skriva!! datorn har varit sönder, och nu är jag i norrland!! sorry :( men nu gör jag iallfall ett inlägg. vad fick ni i erat påskägg? jag fick faktiskt 2 påskägg, ett från min kusin, och ett från farmor o farfar...
i min kusins påskägg låg det:
1. glitter-ögonskugga från viva la diva.
2. läppglans från viva la diva.
3. knall-rosa nagellack från viva la diva.
4. LÖSVIKTSGODIS!!!

i farmors och farfars påskägg låg det:
1. en 100-lapp!
2. MUMS LÖSVIKTSGODIS!!
asså jag är i norrland utan mina föräldrar, det är därför jag inte har nämt att jag fått något påskägg av dem. de tror att jag inte vet om att jag kommer få det, att jag inte lägger märke till vad som står ovanpå kylskåpet... X)
nej men jag saknar verkligen min hund, Sebastian. han är mitt allt.
GLAD PÅSK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0