Lyssnar på Rihanna!

Jag sitter här vid datorn och är inne på gSm och lyssnar på Rihanna. Jag har varit i Spanien, och är skitbrun. Det är faktiskt lite skönare att vara hemma än att vara bortrest, att få sova i sin egen säng, bo i sitt eget hus och inte i mormor och morfars hus i Spanien som dom hyr ut gratis till oss varenda år... Dessutom visade dom bara spanska Tv-program där nere... Huh!!!
Jag förstår inte hur alla Beliebers tänker som hatar Selena Gomez bara för att hon är ihop med Justin Bieber. Han är ju kär i henne också, vill dem inte att Justin ska få känna kärlekens lycka eller vad?! Asså, jag fattar ju att dom är avundsjuka, men Selena är typ min största idol, så jag har lust att bara slå ner dom!

Vad tycker ni? Kommentera och berätta!


Kommentarer
Postat av: Linn<3

Hej har också en modell på gsm! ;) (Lucca) :P

2011-08-09 @ 17:38:31
URL: http://skullcandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0